Korte
kurser

Events

Velkommen til et af vores kortere eller længere events. Bliv fyldt op med god undervisning, ekskursioner, og et stærkt fællesskab. Et besøg på Mariager Højskole forfrisker din sjæl og opbygger din ånd.

Sommer højskole

Uge 32

Sommerhøjskole er til dig, der vil have fællesskab, god mad, samtale ved bordene, grillaftener, samt drøfte forskellige områder af livet, både privat, politisk og kirkelivet i Danmark.
Igen i år slår vi dørene op for et par spændende uger med Sommerhøjskole. Du kan forvente en buket af forskellige talere, som vil bidrage med sund og gedigen bibelundervisning. Ud over at lytte skal vi synge, hygge og stifte nye bekendtskaber. Det hele foregår i et af Danmarks smukkeste naturområder – tæt på skov og fjord. Vi glæder os rigtig meget til at se dig i uge uge 32 – tag gerne en ven med!

UngSommer

Uge 29

Flere hundrede unge mennesker mødes i sommerferien til en uge med masser af aktiviteter, tilbedelse, undervisning og selvfølgelig god dansk hygge – alt sammen med Gud i centrum!
Oplev en uge med masser af lovsang, dybdegående undervisning, udfordringer, eventyr og fælleskab på Mariager Højskole. UngSommer er Danmarks fdtilbedelse, undervisning og selvfølgelig god dansk hygge – alt sammen med Gud i centrum! Drømmen for UngSommer er, at unge menneskers må få tændt en brand i deres hjerte for Gud – at de må elske og tjene ham, med alt de er, og alt de har. Vi ønsker at kende Gud og gøre Ham kendt. Vi glæder os til at se lige netop dig!

Sommer højskole

Uge 32